• 20.10.25, 15:11

Ettevõtjad panustavad Tallinnas Keskerakonnale. “Muidu klopsitakse jälle kokku vikerkaare koalitsioon”

Värskelt kohalikel valimistel eduka tulemuse teinud Keskerakonda soosib mitu ettevõtjat, sealhulgas Isamaa suurtoetaja ja erakonna liige Parvel Pruunsild. Kas pealinnas sünnib ka uus võimuliit eesotsas keskparteiga, on veel lahtine.
Keskerakonna esipoliitikud Jaak Madison, Anastassia Kovalenko-Kõlvart ja Mihhail Kõlvart pühapäevasel valimispeol.
  • Keskerakonna esipoliitikud Jaak Madison, Anastassia Kovalenko-Kõlvart ja Mihhail Kõlvart pühapäevasel valimispeol.
  • Foto: Liis Treimann
Tallinna volikogu valimiste järel on kaks võimalikku koalitsiooni: kas Keskerakond naaseb kellegagi koos võimule või teevad neli üle künnise saanud parteid ‒ Reformierakond, sotsid, Isamaa ja Parempoolsed ‒ Keskerakonnale kambaka.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 20.10.25, 13:31
Tallinnas ja Tartus oleks valimiste võitjata parem
Leidub hea põhjus, miks Eesti kahes suurimas omavalitsuses võiks valimised võitnud erakond ikkagi opositsiooni jääda, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Saated
  • 20.10.25, 13:21
Jüri Ratas: Tallinna uus võimuliit selgub nädala lõpuks
Pikalt Keskerakonda juhtinud, aga nüüd Isamaasse kuuluv Euroopa Parlamendi liige Jüri Ratas jäi Äripäeva raadio usutluses kidakeelseks, vastates küsimusele, millist nõu ta annab oma erakonnakaaslastele pealinnas koalitsiooni moodustamiseks.
Uudised
  • 20.10.25, 10:47
Jüri Mõis: üle kahe nädala ei lähe, kuni peaminister vahetub
Värsked valimistulemused võivad ettevõtja Jüri Mõisa sõnul mõjutada ka valitsust.
Saated
  • 20.10.25, 12:06
Sõõrumaa: Tallinnas võiks sündida turvaline Keskerakonna ja Isamaa koalitsioon
Tallinnas Haabersti linnaosas kandideerinud ettevõtja Urmas Sõõrumaa jäi taas volikogu ukse taha, kuid ei välista, et võib kohalikel valimistel ka järgmine kord kandideerida. Pealinna ootab suurettevõtja nüüd koalitsiooni, mis vähendaks vastandumist.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele