• ST
  • 16.10.25, 11:00

Hea veebileht peab looma emotsiooni

Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.
Hable juht ja asutaja Otto Jaansoo.
  • Hable juht ja asutaja Otto Jaansoo.
  • Foto: Hable
“Hea veebileht peab olema selge struktuuriga, laadima kiiresti ja olema mobiilis laitmatu", räägib Otto Jaansoo raadiosaates “Password.” Ta selgitab põhjalikult, kuidas tellija ja agentuuri koostöös head veebilehte luua. “AI- ajastu veebilehe puhul on ka oluline luua selline lehe struktuur, et näiteks ChatGPT suudaks sinu lehelt infot leida. Mõneti on see sarnane klassikalise SEO-ga, kuid on ka mitmeid erinevusi".
Otto Jaansoo arvates on "hea" veebilehe kriteeriumid järgmised:
  • selge struktuur, kiire laadimine, mobiilis laitmatu
  • emotsioon ja “wow”, mis jääb meelde
  • brändi stiili järgmine
  • AI jaoks kohandatud info struktuur
Saates on juttu ka sellest, et veebilehte uuendades ei pea kõike nullist uuesti alustama, tihti saab hakkama ka lihtsama facelift-iga. Lisaks räägitakse, kuidas valida agentuuri ning millal animatsioon ja video päriselt aitavad. Miks LLM-ide ajastul on lehel rohkem võrreldavat infot vaja, ning miks “Põhjamaine lihtsus” võib just eksportturgudel eristuda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saadet juhib Hando Sinisalu, saadet saad kuulata siit:
Hea veebileht peab looma emotsiooni
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele