Dacia regioonijuht: hiinlased püüavad meiega konkureerida, aga me saame nendega hakkama
Dacial on Hiinast üha juurde saabuvate konkurentide ees mitu eelist ning sisepõlemismootoriga autosid teeme me niikaua, kuni seda lubatakse, ütleb Dacia idaregiooni juht Agnieszka Łyżwińska.
“Me anname endale selgesti aru, et Dacia ostjaskond pole veel valmis elektrile täielikult üle minema. Teisalt näeme me elektrilise Springi puhul kasvavat huvi,” räägib Dacia idaregiooni juht Agnieszka Łyżwińska.
Foto: Dacia
Odavmargina tuntud Dacial läheb hästi. Varasematelgi aastatel Euroopa enimmüüdud uute autode hulka kuulunud kompaktne luukpära Dacia Sandero tõusis mullu lausa esimeseks. Margina mahutakse Euroopas populaarsuselt esikümnesse, jaeostjate hulgas lausa esikolmikusse.
Autokaupmehed otsivad alati uusi võimalusi oma tulusid suurendada ning seetõttu on ka nende huvi uute kaubamärkide vastu väga suur. Eestisse toodud Hiina automarkidega tuleb aga mitu aastat tööd teha ja elu näitab, kas tehtud investeeringud üldse tagasi saadakse, kirjutab autoturu ekspert Raido Toonekurg.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.