• 14.08.22, 10:00

Arvustus. Dacia Jogger oleks nagu odavamate hindadega ajast välja vupsanud

Metsik inflatsioon lööb valusalt rahatasku pihta, uued autod läinud liiga kalliks ning linnamaasturid ei kõlba? Astuge siiapoole …
Dacia Jogger mõjub justnagu meenutus ajast, mil Opel tootis Zafirat, elekter maksis alla 40 euro MWh ning vähem kui 20 000 eurot ostis juba üpris suure uue pereauto. Aga Joggeri saabki ühega algava summa eest kenasti kätte!
  • Dacia Jogger mõjub justnagu meenutus ajast, mil Opel tootis Zafirat, elekter maksis alla 40 euro MWh ning vähem kui 20 000 eurot ostis juba üpris suure uue pereauto. Aga Joggeri saabki ühega algava summa eest kenasti kätte!
  • Foto: Dacia
Sellise hinnaga pole vaja pikalt mõelda – Dacia Joggerit võib kõhklemata soovitada. Väikeauto à la Škoda Fabia või Hyundai i20 raha eest annab Dacia enam-vähem võrdse mugavusvarustusega seitsmekohalise mahtuniversaali. Välimus on okei, kolmandassegi istmeritta mahuvad teismelised ja vajadusel muutub see vaat et väikekaubikuks (maksimaalne kaubaruumi maht üle 1,8 kuupmeetri). 20sentimeetrine põhjakõrgus teeb silmad ette paljudele kvaasimaasturitele.

Seotud lood

Uudised
  • 26.03.22, 11:00
Arvustus. Kui palju saab Dacia Springist leebe talveilmaga kätte?
Dacia Springil on sapaka võimsus ja Žiguli kiirendusvõime, ent loeb hoopis tõik, et 10 aastat tagasi oleks see sotsiaaltöötajatele lausa luksusliku mulje jätnud.
Uudised
  • 27.04.21, 12:42
Arvustus. Miks ma valiksin odava Dacia kolm korda kallima "sportliku" linnamaasturi asemel
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele