• 16.10.25, 10:34

Kallas kuulutab välja ELi kaitsekava: eesmärk on olla valmis võimalikuks konfliktiks

Euroopat tuleb kaitsta idast, õhust ja kosmosest, liikmesriikide 400 miljardini paisunud kaitseeelarvest on aga vähe, sest koordineeritult tehakse Euroopa Liidus vähe.
Kaitsekava juures tuleb Kallasel veenda Süda-Euroopat, et see ei ole võimu liikumine Brüsselisse, ja Lõuna-Euroopat, et see ei ole kogu tähelepanu koondumine idatiivale
  • Kaitsekava juures tuleb Kallasel veenda Süda-Euroopat, et see ei ole võimu liikumine Brüsselisse, ja Lõuna-Euroopat, et see ei ole kogu tähelepanu koondumine idatiivale
  • Foto: Liis Treimann
Neljapäeval esitlevad ELi välispoliitika juht Kaja Kallas, julgeolekuvolinik Henna Virkkunen ja kaitsevolinik Andrius Kubilius Euroopa Liidu mahukat sõjalist tegevuskava nimega „Defence Readiness Roadmap 2030“, mille eesmärk on tagada, et Euroopa Liit oleks 2030. aastaks valmis võimalikuks sõjaliseks konfliktiks, eelkõige Venemaaga.

Seotud lood

Uudised
  • 11.03.25, 16:51
Euroopa kaitselaen on mõeldud Euroopa relvade ostuks
Euroopa Komisjon ei soovi liikmesriikidele laenu anda USA relvade ostmiseks, küll aga soovitab vajadusel ühtekuuluvusfondide raha suunata kaitseinvesteeringuteks.
Uudised
  • 15.03.25, 11:35
Analüüs: Euroopa taasrelvastumine võib võtta kümmekond aastat
Bloomberg Intelligence’i analüüs näitab, et NATOsse kuuluvatel Euroopa riikidel või kuluda enam kui kümme aastat, et tagasi pöörata pikalt kestnud kaitsevaldkonna alarahastamine ja oma sõjalist jõudu hoopis tugevdada.
Uudised
  • 04.03.25, 12:14
Von der Leyen tutvustas Euroopa 800 miljardi eurost taasrelvastamise plaani
Euroopa Komisjoni president Ursula von der Leyen tutvustas Euroopa taasrelvastamise plaani, mis panustaks kaitsekuludesse järgnevatel aastatel täiendavalt kuni 800 miljardit eurot.
Uudised
  • 03.12.24, 09:55
Eesti saab 15 miljonit õhutõrje ja laskemoona jaoks
Euroopa Liit toetab kolme ühishanget, mille osana saab Eesti õhutõrje ja suurtükimoona ühisprojektide kaudu Euroopa Liidult 15 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele