• 13.12.22, 06:00

Dividendide TOP: Oleg Gross annetab emotsiooni pealt

Suurettevõtja Oleg Grossi elus ei ole just sageli päeva, kui temalt raha ei küsita, nii võtab ta annetamiseks ettevõttest dividende sularahas. Heategevusega on mees tegelenud alati, ehkki vahel kipuvad emotsioonipõhised annetused toimuma veidi tormakalt, tunnistas Gross ise.
"Andja rõõm on väga suur rõõm," leiab Oleg Gross.
  • "Andja rõõm on väga suur rõõm," leiab Oleg Gross.
  • Foto: Ekspress Meedia / Scanpix
Seekordses Dividendide TOPis 25. kohal olev Oleg Gross ei julge öelda, et usub inimestesse, aga ta usub headusesse. “Olen kindel, et pikas mängus ei kehti eestlaste kõnekäänd “tee head, saa vastu pead”,” sõnas Rakveres toimunud hea­tegevuskonverentsil panelistina kaasa löönud Lääne-Virumaa mõjukaim mees veendunult.

Seotud lood

SUUR TOP
  • 14.12.22, 06:00
Dividendide TOP: võitja raha rändas Eestist välja
Teist aastat järjest oli Äripäeva Dividendide TOPi parim eestlane teisel kohal, kuna suurima omanikutulu võttis välismaalane.
TOP
  • 14.12.22, 06:00
Dividendide TOP: parim naine võttis välja 3,5 miljonit eurot
Äripäeva koostatud Dividendide TOPi esimese 100 hulka jõudis tänavu 12 naist, kellest võttis suurima omanikutulu 2020. aasta ühe suurema tehingu osaline.
Uudised
  • 14.12.22, 06:00
Dividendide TOP: karismaatiline grusiin püsib eesti-usku
Kasahstani ükssarviku Kaspi omanik grusiin Mikheil Lomtadze kasutab endiselt Eestit oma valdusfirma pidamiseks ja sealt suure summa dividendide maksmiseks, selgus värske Dividendide TOPi koostamisel.
Uudised
  • 14.12.22, 06:00
Dividendide TOP: perefirma suunab kasumi ettevõtte kasvu
Keerulisel ajal peaks kasumi suunama pigem ettevõtte kasvu, mitte jagama laiali omanikeringis, leiab 25 aastat tegutsenud reklaami- ja turundusagentuuri La Ecwador asutaja ja omanik Heily Aavik.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele