• 14.12.22, 06:00

Dividendide TOP: perefirma suunab kasumi ettevõtte kasvu

Keerulisel ajal peaks kasumi suunama pigem ettevõtte kasvu, mitte jagama laiali omanikeringis, leiab 25 aastat tegutsenud reklaami- ja turundusagentuuri La Ecwador asutaja ja omanik Heily Aavik.
Heily Aavik koos poja Kerdiga
  • Heily Aavik koos poja Kerdiga
  • Foto: Erakogu
La Ecwador on pereettevõte, kus lisaks Heily Aavikule kuuluvad 10protsendise osalusega omanikeringi ka perepojad Ken ja Kert. Kui aastal 2020 kuulutas ettevõte dividendideks välja 540 000 eurot, kuid maksis sellest välja vaid 10 000 eurot, siis 2021. aastal omanikud dividende välja ei võtnud. “Kuna praegu meil on ikkagi keerulisem aeg ning me tahame kasvada, siis peame investeerima rohkem ettevõttesse,” rääkis Heily Aavik Äripäeva raadio saates “Võitjate põlvkonnad”.

Seotud lood

SUUR TOP
  • 14.12.22, 06:00
Dividendide TOP: võitja raha rändas Eestist välja
Teist aastat järjest oli Äripäeva Dividendide TOPi parim eestlane teisel kohal, kuna suurima omanikutulu võttis välismaalane.
Uudised
  • 14.12.22, 06:00
Dividendide TOP: karismaatiline grusiin püsib eesti-usku
Kasahstani ükssarviku Kaspi omanik grusiin Mikheil Lomtadze kasutab endiselt Eestit oma valdusfirma pidamiseks ja sealt suure summa dividendide maksmiseks, selgus värske Dividendide TOPi koostamisel.
TOP
  • 14.12.22, 06:00
Dividendide TOP: parim naine võttis välja 3,5 miljonit eurot
Äripäeva koostatud Dividendide TOPi esimese 100 hulka jõudis tänavu 12 naist, kellest võttis suurima omanikutulu 2020. aasta ühe suurema tehingu osaline.
Uudised
  • 13.12.22, 06:00
Dividendide TOP: Oleg Gross annetab emotsiooni pealt
Suurettevõtja Oleg Grossi elus ei ole just sageli päeva, kui temalt raha ei küsita, nii võtab ta annetamiseks ettevõttest dividende sularahas. Heategevusega on mees tegelenud alati, ehkki vahel kipuvad emotsioonipõhised annetused toimuma veidi tormakalt, tunnistas Gross ise.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele