• 01.06.22, 14:50

Kütusemüüjad: bensiini hinna tõusust pääsu pole

Circle K ja Alexela juhid on veendunud, et bensiini hinna tõusust pääsu pole, sellele on põhjuseid rohkem kui terve käe näppude jagu, kirjutab Delovõje Vedomosti.
Tanklaketid olid üksmeelsel arvamusel, et bensiini hind tõuseb.
  • Tanklaketid olid üksmeelsel arvamusel, et bensiini hind tõuseb.
  • Foto: dv.ee
Esmaspäeval teatavaks tehtud Euroopa Liidu Venemaa naftaimpordi keelu üksikasjalikud tingimused on veel arutlusel. Kuigi meretransport ei ole täielikult keelatud veel kuue kuu jooksul pärast uute sanktsioonide heakskiitmist, on juba praegu selge, et üks kõige ilmsemaid tagajärgi ELi majandusele on bensiini hinna tõus.

Seotud lood

Arvamused
  • 18.04.22, 16:21
Mart Raamat: bensiiniaktsiisi langetus kui võimalus eestlaste ostujõudu toetada
Mootoribensiini aktsiisi langetamise majanduslik mõju avalduks selles, et inimesed saaksid raha siseriiklikku esmatarbimisse suunata, kirjutab Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat vastuseks president Alar Karise majandusnõunikule Kaspar Ojale.
Suur lugu
  • 28.04.22, 06:00
Naftaembargo lööks Venemaad südamesse. Eestis on löögi all sadamad ja raudtee
Eesti majandus ei istu Venemaa naftanõela otsas, aga kui Euroopa Liit otsustab tarnetest järsult ja täielikult keelduda, leidub ka ohvreid.
Arvamused
  • 27.05.22, 07:05
Antti Moppel: sel talvel tuleb valida inimeste ja keskkonna vahel
Sel talvel tagavad varustuskindluse ning määravad elektri hinna Euroopas kivisöel, gaasil ja vedelkütustel töötavad elektrijaamad, kirjutab tanklaketi Olerex üks omanikke Antti Moppel vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Uudised
  • 16.04.22, 17:24
Tuntud ökonomist ei soovita langetada kütuseaktsiisi
Eesti Panga ökonomist ja president Alar Karist nõustav Kaspar Oja ei soovita Eestil praegu kütuseaktsiisi langetada, kuigi hinnad tanklates on lühikese ajaga järsult tõusnud.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele