Kolmapäeval Londonis börsidebüüdi teinud Wise'i kasvupotentsiaal ei kao niipea, sest ettevõtet toetab kasvav turg, leiab Äripäeva börsitoimetuse ajakirjanik Anu Lill.
Taavet Hinrikuse (vasakul) ja Kristo Käärmanni asutatud Wise'i jaoks liigub turg veel kasvufaasis.
Foto: Wise
Lill rääkis Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis, et kui eraisikute turust on Wise saanud enda kätte 2,5 protsenti, siis suur potentsiaal on ettevõtete turul.
Kui täna Eesti ükssarviku Wise'i aktsiatega kauplemine algas, tegin kohe viimased kalkulatsioonid ja otsustasin ettevõtte väärtpabereid osta. Aga näpud olid peaaegu põhjas. Mida siis maha müüa?
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.