• 30.04.25, 19:00

Käivet kasvatanud vedaja: peaasi, et see keerulisel ajal püsiks

Autovedaja Allando Trailways kasvatas eelmisel aastal 30% käivet, kuid ettevõtte juhi sõnul ei ole kuigi oluline, kui palju käive hetkeliselt kasvab, sest tulevik on prognoosimatu.
Allando Trailways juht Vahur Oja näeb, et eksport Soome ei ole taastunud. Ümberringi on palju määramatust ja negatiivseid märke, hindab ta.
  • Allando Trailways juht Vahur Oja näeb, et eksport Soome ei ole taastunud. Ümberringi on palju määramatust ja negatiivseid märke, hindab ta.
  • Foto: Maris Ojasuu
“Elad sisuliselt käesolevas hetkes kogu aeg ja ootad, mis tuleb,“ kirjeldas ettevõtte juht Vahur Oja praegust aega. Ettevõtte käive kasvas eelmisel aastal ligi 4,4 miljoni euro pealt 5,7 miljoni euroni.

Seotud lood

Majandustulemused
  • 30.04.25, 10:00
Betoonitootja kukkus suurelt kahjumisse. Turg on kolmandat aastat põhjas
Paranemise märke veel pole
Muuga Betoonelement pidi mullu vastu võtma miljoni eurose kahjumi, kuna Soome ehitusturg on jätkuvalt ajalooliselt jõuetu ning paranemise lootus terendab alles järgmisest aastast.
Majandustulemused
  • 29.04.25, 16:52
Maks pani automüüja juba koondama, aga mõni sai palgatõusu
Kaubaks ei lähe isegi elektriautod
Volkswagenite edasimüüja Aasta Auto Pluss lõpetas eelmise aasta rekordilise müügituluga, kuid alates 1. jaanuarist on valitsenud vaikus, mis on pannud juba väljapääsu otsima.
Majandustulemused
  • 26.04.25, 12:00
Narva perearstikeskus maksis 800 000 eurot dividendi
Narva perearstikeskuse eelmise aasta aruandes seisab, et ettevõte maksis omanikele kopsaka dividendi.
Majandustulemused
  • 26.04.25, 08:00
Madratsitootja käive jätkas vajumist. “Meid kannustavad uued turud ja kliendid”
Magamistoa mööblit tootev Bed Factory Sweden OÜ seisis mullu silmitsi nõudluse vähenemisega ning see kärpis tublisti ka läinud aasta käivet.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele