• 03.12.24, 13:08

Tallink vedas novembris vähem reisijaid ja kaupu

Võrreldes eelmise aastaga vähenes Tallinki maht novembris kõigis valdkondades ‒ vähem veeti nii inimesi, kaupa kui ka sõidukeid.
Eesti ja Soome vahet sõidab shuttle -laev MyStar. Novembris kasvas reisijate arv vaid sel suunal.
  • Eesti ja Soome vahet sõidab shuttle -laev MyStar. Novembris kasvas reisijate arv vaid sel suunal.
  • Foto: Andras Kralla
Tallink Grupp vedas novembris ligi 370 000 reisijat, mida on 1,9% vähem kui eelmise aasta novembris. Veetud kaubaveoühikute maht vähenes 19,4%, ühikulises arvestuses langes see 21 409 ühikuni. Veetud reisijate sõidukite arv vähenes 6,3% ning ületas pisut 47 000 ühikut, selgub börsiteatest.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 06.10.24, 06:00
Laevaaktsiatega laineharjal püsimiseks tuleb osav olla
Suur hulk börsil noteeritud lääneriikide laevaehitajate aktsiatest näitavad äärmuslikku volatiilsust ja kipuvad vee alla vajuma. Investorina tasub aga otsida ettevõtteid, mis valmistavad sõjalaevu.
Börsiuudised
  • 20.11.24, 12:15
LHV langetas Tallinki hinnasihti, kuid soovitab osta
LHV Balti analüüside teisipäeval avaldatud raportist selgub, et Tallinki aktsialt oodatakse korralikku kasvu ja on antud ostusoovitus.
Börsiuudised
  • 28.11.24, 14:19
Paavo Nõgene tugevdas oma börsimiljonäri staatust uue aktsiaportsuga
Paavo Nõgene on kindlustanud novembris oma börsimiljonäri staatust ja kevadel oodatavat dividendipatakat uute Tallinki aktsiate portfelli lisamisega.
Börsiuudised
  • 18.11.24, 11:26
Infortari tippjuhid said preemiat: ligi miljoni eest aktsiaid näkku
Eelmisel aastal börsile läinud Infortari tippjuhid ja võtmetöötajad hakkasid optsioone aktsiateks vahetama.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele