Meresõidu navigatsiooniseadmed on täiustunud, aga kaardita ei maksa merele minna.
Foto: Andres Haabu
Selle aasta jaanuaris–mais laekus veealadelt 84 teadet satelliitnavigatsiooni häiretest, aasta varem oli samal ajal teateid 27. Amet eeldab, et suve poole suureneb häirete arv märkimisväärselt.
See, et Venemaa häirib Eestis maanduvate lennukite GPS-signaale, on muutunud lennunduses tavapäraseks, rääkis Lennuliiklusteeninduse juhatuse esimees Ivar Värk.
Soome lennufirma Finnair alustab Helsingist Tartusse lendamist 2. juulil pärast seda, kui Tartu lennujaamas võetakse kasutusele GPS-signaalist sõltumatu lähenemislahendus.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.