Eesti parima toiduaine konkursil selgunud väikeettevõtete võidutoodete hulka jõudsid kaks Vinkymoni toodet - musta küüslaugu kaste pohlaga ja ebaküdoonia jõululimonaad.
Eile olid Eesti parima toiduaine konkursil hindamisel kodumaiste väikeettevõtete toidutooted. Enam kui 50 toote seast selgitati parimad nelja erineva piirkonna lõikes. Konkursitoodetest peegeldub väiketootjate ekspordiusk, suund tervislikkusele, maailmatrendide järgimine ja toodete kõrge kvaliteet.
Lääne-Virumaal üle kümne aasta tegutsenud joogitootja Vinkymon ütleb, et kui ühe toote müük langeb, mõtlevad nad välja mõne uue toote või tegevusliini. Nii ongi kriiside kiuste hoitud nina vee peal.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.