• 13.03.25, 10:38

Rail Baltic valis 700miljonisel hankel välja kaks konsortsiumit

Rail Baltic Estonia tunnistas ehitushankel edukaks kaks rahvusvahelist konsortsiumit, mis pärast lepingute sõlmimist ehitavad kiirraudtee kaks suurt lõiku kokku eeldatavalt 726 miljoni euro eest.
Visioon aastaks 2030, kui käib rongiliiklus Tallinna ja Varssavi vahel.
  • Visioon aastaks 2030, kui käib rongiliiklus Tallinna ja Varssavi vahel.
  • Foto: Rail Baltic Estonia
Rail Balticu Eesti põhitrassi alliansshanke esimesest voorust pääsesid edasi neli rahvusvahelist ja üks kodumaine konsortsium, kirjutas Äripäev eelmise aasta novembris. Eesti ettevõtteid koondavasse konsortsiumisse kuulusid Erkko Saluste ja Veikko Veskimäele kuuluv Verston Eesti OÜ, Marcel Vichmanni ja Tiit Pruuli taristuehitusfirma GoTrack OÜ ning Järelpinge Inseneribüroo OÜ ja Reaalprojekt OÜ.

Seotud lood

Uudised
  • 27.11.24, 15:47
Rail Balticu miljardihanget noolivad üks Eesti ja neli rahvusvahelist konsortsiumi
Rail Balticu Eesti põhitrassi ligi miljardi euro suuruse alliansshanke esimesest voorust pääsesid edasi neli rahvusvahelist konsortsiumi ja üks kodumaine konsortsium.
Börsiuudised
  • 28.02.25, 11:34
Nordecon sai mahuka Rail Balticu lepingu
Nordecon sõlmis ehituslepingu Rail Balticu põhitrassi Selja-Tootsi lõigu ehituseks, mis kestab 2028. aasta lõpuni.
  • PRO
Uudised
  • 25.03.24, 12:00
Kas Euroopa rongid suudavad odavlennufirmadega konkureerida?
Hiigelinvesteeringutele ja kasvavale konkurentsile vaatamata on rongisõit endiselt aeglasem ja kallim kui lendamine.
Saated
  • 18.02.25, 12:11
Taristuehitajate kasvu veavad kaks valdkonda
Konkurentsiraportist selgub, et taristuehituse sektori müügi aastane koondkäibekasv oli ligi 13%. Valdkonna kasvu veavad Rail Balticu või energeetikaobjektide ehitusega seotud ettevõtted, rääkis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele