• 14.10.24, 15:02

Riigikogu liikme firma saab õiglase ülemineku fondist 6 miljonit

Ettevõtete seas, mis saavad toetust õiglase ülemineku fondist, on firma Ishaya, mille omanik on riigikogu liige ja erakonna Eesti 200 juhatusse kuuluv Tarmo Tamm.
Metsanduse ja puidutöötlemise valdkonnas tegutsev Tarmo Tamm on erakonna Eesti 200 juhatuses ja riigikogu liige.
  • Metsanduse ja puidutöötlemise valdkonnas tegutsev Tarmo Tamm on erakonna Eesti 200 juhatuses ja riigikogu liige.
  • Foto: Liis Treimann
Tarmo Tamm valiti riigikogusse Lääne-Virumaalt. Ta on Eesti 200 fraktsiooni liige ning kuulub riigikogu Euroopa Liidu asjade komisjoni ja majanduskomisjoni. Varem oli ta keskkonnakomisjoni esimees. Tamm on ka Keskkonnainvesteeringute Keskuse (KIK) nõukogus.

Seotud lood

Arvamused
  • 17.08.24, 08:04
Tarmo Tamm: kahjuks ei vasta kuvand lõputult ahnest töösturist tõele
Kui soovime majanduslikult edukamad olla, peavad ministeeriumid kuulama ja arvestama sellega, mida ettevõtjate ühendused räägivad, kirjutab riigikogu liige Tarmo Tamm (Eesti 200) vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Uudised
  • 17.05.24, 10:33
Konkursil edukas: puidutöösturist poliitiku firma varustab Loodusmaja
Loodusmaja ehitav Nordecon teatas, et Eesti suurima puithoone puitlahendused toodavad ja paigaldavad Peetri Puit ja EstNor.
Arvamused
  • 27.09.24, 10:00
Tarmo Tamm: ärme kurna ettevõtjat üle
Võiksime rohkem nõuda kvalifikatsiooni raamatupidajatelt ja vähendada auditeerimiskohustust, kirjutab riigikogu liige Tarmo Tamm (Eesti 200).
Börsiuudised
  • 31.05.24, 13:58
Poliitikute portfell avalikuks: vaata, mis on riigikogu liikmete lemmikaktsiad
“Kui tõsta Tallinna börs Prantsusmaale, tõuseks hinnad 20%”
Praeguseks esitatud majandushuvide deklaratsioonidest selgub, et riigikogu liikmed on kõvasti ka kodubörsile investeerinud, rahvaaktsia on nendegi lemmik – Enefit Green.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele