• 10.09.24, 12:20

Lootus püsib: ettevõtjad loodavad kasumimaksu asemel saada varamaksu

Ettevõtlusliidud panid pead ja arvutused kokku ja jagasid valitsusega ettepanekut, mis päästaks ettevõtteid kasumimaksust.
Tööandjate keskliidu tegevjuht Arto Aas ja kaubandus-tööstuskoja peadirektor Mait Palts püüavad valitsust veenda loobuma ettevõtete kasumimaksust.
  • Tööandjate keskliidu tegevjuht Arto Aas ja kaubandus-tööstuskoja peadirektor Mait Palts püüavad valitsust veenda loobuma ettevõtete kasumimaksust.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Samast ettepanekust kirjutas Äripäev eelmisel nädalal. Kaubandus-tööstuskoda ja tööandjate keskliit pöördusid nüüd ka ühiselt peaministri poole, et valitsus loobuks kasumimaksust ning kehtestaks hoopis tähtajalise riigilõivu, mis arvestatakse varade mahu järgi.

Seotud lood

Uudised
  • 03.09.24, 18:05
Ettevõtjatele maksu asemel riigilõiv: rahandusministri lauale jõudis uus ettepanek
Valitsus on viimastel päevadel riigieelarve üle nõu pidades arutanud ettevõtetele maksu seadmist, kuid riigijuhid on otsinud maksule ka alternatiive.
Uudised
  • 05.09.24, 13:50
Eesti 200 on valmis kasumimaksu asemel kaaluma ettevõtete varade maksustamist
Kärbitakse ka erakondade riigieelarvelist toetust
Tööstus- ja kaubanduskoja mõtet asendada kasumimaks ettevõtte bilansimahu alusel arvutatava lõivuga tuleks analüüsida, ütles Eesti 200 juht Kristina Kallas.
Uudised
  • 04.09.24, 15:25
Valitsuspartnerid lükkasid Ligi soositud palgafondimaksu laualt maha
Mõjuanalüüsi näinud Eesti 200 teatas, et ei toeta tööstuskojast rahandusminister Jürgen Ligi (REF) mõtetesse jõudnud palgafondimaksu.
Uudised
  • 04.09.24, 16:19
2 miljardit palkadeks? Ettevõtja kentsakast apsakast: “Tore, et niimoodi püünele saab!”
Äripäeva Infopanga andmeil on Eesti mullune parim palgamaksja väikefirma Hermente OÜ, kes maksis kokku viiele töötajale enam kui 2,3 miljardit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele