• 15.07.24, 17:45

Marika Taal: ettevõtjad ei käi ministeeriumis kestlikkusaruande üle palju kurtmas

Marika Taal rahandusministeeriumist tõi välja kolm peamist kestlikkusaruandlusega seotud teemat, mis ettevõtjatele praegu küsimusi tekitavad.
Marika Taali sõnul tuleb keskenduda suure mõjuga tegevustele, mitte pisitegevustele. Foto: rahandusministeerium
  • Marika Taali sõnul tuleb keskenduda suure mõjuga tegevustele, mitte pisitegevustele. Foto: rahandusministeerium
Rahandusministeeriumi rahandusteabe poliitika osakonna nõuniku Marika Taali sõnul on kestlikkusaruanne vajalik selleks, et ettevõtted – eriti suuremad ja mõjukamad – muutuksid üha kestlikumaks. “Kõige olulisem on see, et need ettevõtted, kes on suured ja Eesti majanduses olulised, hindavad oma mõjusid ja riske ja saavad aru, kus nad peavad muutuma ja viivad siis selle oma äristrateegiasse ja ärimudelisse sisse,” ütles Taal.

Seotud lood

Uudised
  • 03.07.24, 16:09
Infortari kestlikkusaruanne: maagaasi nõudluse langus on suur risk
Infortar avaldas esimese Euroopa standarditele vastava kestlikkusaruande. Kuidas ESG mõjusid määrati ning tegevusi ja eesmärke raporteeriti?
Uudised
  • 11.07.24, 17:14
Harju Elektri kestlikkusaruanne: suurim mure on ikka tõrked tarneahelates
Harju Elektrile valmistasid eelmisel aastal taas enim muret tõrked tarneahelates, kuid klientide rahulolu püsis stabiilsena. Päikeseenergia kasutus on tõusuteel ja heitkogused languses. Esimest korda mõõdeti mõjuala 3 heitmeid.
Uudised
  • 04.07.24, 15:55
Merko kestlikkusaruanne: suurima süsinikuheite mõõtmine ootab alles ees
Merko kasvuhoonegaaside heide vähenes aastaga 2%. Enamik heitmest pärineb materjalide kaevandamisest ja tootmisest, mis liigituvad mõjuala 3 alla, mida Merko aga veel ei hinda.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele