Tarbijahinnaindeks tõusis veebruaris võrreldes eelmise aasta veebruariga 4,2% ja jäi jaanuariga samale tasemele, kõige suurema tõusu tegid tervishoiuteenused ning alkohol ja tubakas.
Ettevõtjate õudusunenäo kompott – majanduslangus, kõrged intressid ja hindade langus – sai täna korraks tõeks. Veebruaris langesid hinnad 0,1 protsenti, kuid see ei näita veel mingit trendi, rääkis Luminori peaökonimist Lenno Uusküla.
Euroala inflatsioon on märtsis selgelt aeglustunud, sest kui veebruaris oli inflatsioonimäär euroalal 2,6%, siis sarnast või isegi veidi madalamat näitajat on oodata ka märtsis, selgub Trading Economicsi analüüsist.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.