• 07.03.24, 08:23

Hinnatõusu vedasid tervishoid ja alkohol

Tarbijahinnaindeks tõusis veebruaris võrreldes eelmise aasta veebruariga 4,2% ja jäi jaanuariga samale tasemele, kõige suurema tõusu tegid tervishoiuteenused ning alkohol ja tubakas.
Alkohol ja tubakatooted kallinesid aastaga 9 protsenti.
  • Alkohol ja tubakatooted kallinesid aastaga 9 protsenti.
  • Foto: Liis Treimann
Mulluse veebruariga võrreldes olid kaubad 2,7% ja teenused 6,6% kallimad.

Seotud lood

Uudised
  • 03.03.24, 16:00
Oliiviõli röögatu hinnatõus tõotab jätkuda
Tänavu jaanuaris maksis oliiviõli Euroopas täpselt 50 protsenti rohkem kui aasta tagasi, selgub Eurostati andmetest. Eestis oli hinnatõus Euroopa Liidu riikide seas neljandal kohal: 52 protsenti aastaga.
Saated
  • 01.03.24, 11:09
Uusküla: ettevõtjate õudusunenägu deflatsioon jõudis korraks kohale
Ettevõtjate õudusunenäo kompott – majanduslangus, kõrged intressid ja hindade langus – sai täna korraks tõeks. Veebruaris langesid hinnad 0,1 protsenti, kuid see ei näita veel mingit trendi, rääkis Luminori peaökonimist Lenno Uusküla.
Uudised
  • 01.03.24, 09:09
Kuine hinnatõus jäi päris väikseks
“Sellegipoolest on hinnatõus liiga kõrge”
Hinnad kerkisid veebruaris aastaga 4,38%, eelmise kuuga võrreldes oli hinnatõus napp 0,12%, näitab statistikaameti kiirhinnang.
Uudised
  • 01.03.24, 08:24
Eelmisel aastal langes majandus oodatust vähem
Eesti sisemajanduse koguprodukt kahanes möödunud aasta neljandas kvartalis võrreldes 2022. aasta sama perioodiga 2,7%, kokku langes Eesti SKP 2023. aastal 3% ja oli jooksevhindades 37,7 miljardit eurot, teatas statistikaamet.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele