• 28.03.24, 15:57

Hepsor kolis võlgu jäänud kliiniku uute üüriliste tulekuks tühjaks

Börsifirma Hepsor kolib tühjaks võlgu jäänud Novel Clinicu ruume, et teha uutele üürilistele ruumi.
Kolimisauto on kliiniku maja ette ikka ja jälle tagasi tulnud juba mitmendat päeva. Välja tuleb kolida sisustus ja seadmed kliiniku kaheksalt korruselt.
  • Kolimisauto on kliiniku maja ette ikka ja jälle tagasi tulnud juba mitmendat päeva. Välja tuleb kolida sisustus ja seadmed kliiniku kaheksalt korruselt.
  • Foto: Liis Treimann
Kolmapäeval sai Tallinnas Pärnu maantee ärihoone ruumides tegutsemiseks loa teine erakliinik Fertilitas, üks ettevõte veel ootab luba.

Seotud lood

Uudised
  • 08.09.23, 06:00
Ravimiäri Valgevenes ja Vene sidemed. Eesti värske erakliiniku taga seisab Leedu rikkaim ärimees
Värskelt valminud ruumidest sel nädalal välja tõstetud erakliiniku omanik on Leedu rikkaim ärimees, kellega käivad kaasas seosed Valgevene riiki lüpsnud kohaliku ravimitootmisega ning ärisidemed Venemaa mõjukatega.
Uudised
  • 13.09.23, 16:00
Välja tõstetud skandaalne erakliinik väidab: Hepsor põhjustas kahju 3 miljonit eurot
Eelmisel nädalal ruumidest välja tõstetud kliiniku Novel Clinic omaniku esindaja sõnul põhjustas hoopis Hepsor neile kahju, kui hilines pinna üleandmisega väidetavalt rohkem kui üheksa kuud. Hepsori sõnul on see väide vale.
Uudised
  • 16.11.23, 10:00
Suletuks jäänud erakliinikul on kaelas 17 töövaidlust ja suur maksuvõlg
Tallinna erakliinik andis töötajatele teada, et ettevõttel pole võimalik neid palgal hoida, kuid koondamise asemel soovitas inimestel ise oma töölepingud üles öelda ja seejärel töövaidluskomisjoni minna.
Uudised
  • 13.11.23, 17:51
Välja visatud kliinik läks Hepsori vastu kohtusse
Hepsor: hagi on pahatahtlik
Septembris Tallinnas Pärnu maantee ruumidest välja visatud erakliinik läks maja omava Hepsori ja perekond Pollide ettevõtte vastu kohtusse, et saada tagasi kliiniku ruumid ning ruumides olev vara.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele