• 28.02.24, 10:23

Kodulaenu kolimine odavamaks: ettepanekud mõjutavad ka kinnisvarabüroosid ja notareid

Kodulaenu üleviimise teise panka saaks teha lihtsamaks ja soodsamaks, teatasid Eesti Pank ja finantsinspektsioon, kes on välja tulnud selgete ettepanekutega.
Eesti Panga president Madis Müller.
  • Eesti Panga president Madis Müller.
  • Foto: Andras Kralla
Lepingu teise panka üleviimise muudaks kiiremaks ja tõhusamaks eelkõige see, kui kaotada või oluliselt vähendada laenulepingu ennetähtaegse lõpetamise tasu, teatas Eesti Pank.

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.24, 12:00
Küpseb plaan laenude kolimine odavamaks teha. Pangad kiidavad takka
Soovitused, kuidas seda juba praegu teha
Finantsinspektsioon soovitab leida võimalusi, kuidas kodulaenu teise panka viimist inimestele odavamaks teha, et konkurentsi turul suurendada. Osad pangad on kahtlevad, kas kolimise hind on põhiprobleem, kuid kiidavad plaani siiski heaks.
Uudised
  • 31.07.23, 12:40
Notarite käest käis läbi viiendiku vähem kinnisvaratehinguid
Notarid tõestasid tänavu esimesel poolaastal 21 protsenti vähem kinnisvaratehinguid kui aasta tagasi, suurem oli langus Tallinnas, Jõgeval, Paides, Saare- ja Hiiumaal ning Võrus.
Uudised
  • 14.02.24, 15:15
Kinnisvaratehinguid jäi notarite laual vähemaks, testamente tuli juurde
Notarite ametitoimingute arv vähenes aastases lõikes enam kui kümnendiku võrra ja kinnisvaratehingute tõestamine 17%, lõi Notarite Koda eelmise aasta arve kokku.
Uudised
  • 23.01.24, 16:24
Kodulaenude intressid vajusid allapoole. Varem võis sellisest pakkumisest vaid und näha
Kodulaenuvõtja Karl sai hiljuti Pärnu lähedale maja ostes laenupakkumisi marginaaliga vaid 1,4 protsenti, ühes pangas räägiti isegi 1,1 protsendist. Selgub, et senisest teadaolevast põrandast ehk umbes 1,6protsendisest marginaalist oluliselt madalamad pakkumised on turul tõesti liikumas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele