Taani on väike riik, aga mitmed Taani brändid nagu Lego, Maersk ja Carlsberg on üle maailma kuulsad. Euroopa suurim firma Novo Nordisk on samuti Taani firma. Millega seda seletada?
Taanis pole maavarasid, meil pole vanamoelise tööstuse, sealhulgas rasketööstuse kogemust. Ajalooliselt on Taani (nagu näiteks ka Hollandi) edu tuginenud sellele, et oleme kaupmehed. Peame mõtlema brändide peale ja kuidas müüa, mitte niivõrd tootmisele. Teine eelis on see, et oleme Euroopa keskusele lähemal kui teised Põhjamaad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lääne-Virumaal tegutsev pagariäri Päts on võtnud endale sihiks kasvada loomulikult ja kohalikult, sest ettevõttes tegutsevad kolm põlve usuvad, et kui oma küla kirikutorni ümber ehitada tugev pereäri, siis nähakse seda ka kaugemalgi.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.