• 07.02.24, 14:39

Kui tahad oma ärile hollywoodilikku läbilööki, pead leiutama kiiksuga Big Maci

Kui tekib tunne, et mingit toodet või teenust on keeruline välismaale eksportida, siis tasub mõelda, et ka Eestis kirjutatud ja eestlastest näitlejatega filmid ja seriaalid on välismaa turul läbi löönud, kõlas Gaselli Kongressil.
Filmiprodutsendid Anneli Ahven ja Andreas Kask jagasid Gaselli Kongressil nippe, kuidas oma toode või teenus välismaale viia.
  • Filmiprodutsendid Anneli Ahven ja Andreas Kask jagasid Gaselli Kongressil nippe, kuidas oma toode või teenus välismaale viia.
  • Foto: Raul Mee
Ettevõtjat julgustati mõtlema, mis on just tema toote või teenuse jaoks suurim läbilöök, nagu on filmide jaoks Hollywoodi jõudmine. Oma nippe rahvusvahelise edu saavutamiseks jagasid edukad Eesti filmiprodutsendid.

Seotud lood

Saated
  • 07.02.24, 08:11
Gaselli Kongressi korraldaja: tänavu on gaselle palju, oleme heades kätes
Gasellettevõtted ehk kiire kasvuga ettevõtted moodustavad power-ettevõtjate kogukonna, keda tänavuses edetabelis on rekordiliselt palju, ütles Gaselli Kongressi peakorraldaja ja Äripäeva suurürituste projektijuht Jana Palm.
Arvamused
  • 07.02.24, 08:00
Väike ettevõte on suurest olulisemgi
Tänavu järjekordselt ilmuv edukaid Eesti väikeettevõtteid reastav Gaselli TOP kummutab nii mõnegi väärarusaama, kirjutab Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel.
Uudised
  • 07.02.24, 13:34
Kolm korda kasvanud äri omanik: ettevõtlus algab uudishimu ja õhinaga
Ettevõtlusteadmiste puudumine ei takista firma loomist, õhin ja uudishimu peavad olema suurem kaaluga, rääkis sisustuspoe Pesa ja kosmeetikaettevõtte Näkk juht ja omanik Mirjam Hunt.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele