Automaks peab olema võimalikult laiapõhjaline ja väheste eranditega, sest igal sõidukil on mõju teedele ja elukeskkonnale, ütles rahandusminister Mart Võrklaev teate vahendusel. Ta tõi muudatuse põhjenduseks ka Eesti autopargi, mis Euroopa vaat et kõige vanem ja saastavam.
Kuigi lisaks automaksule on tulemas veel teisigi maksutõuse, on see saanud kõige suurema kriitika osaliseks. Miks? Põhjuseid otsivad advokaat Karel Romet Pedajas ja jurist Linell Raud advokaadibüroost Walless.
Kuna automaks hakkab kehtima 2025. aastal, hakatakse järgmisel aastal ilmselt ostma vanemaid ja suuremaid autosid, et maksust pääseda, rääkis autovahendusplatvormi Mobile.ee keskkonna juht Silver Havamaa Äripäeva raadios.
Sarnaselt elektriautodega on ka hübriidid akude tõttu raskemad, mistõttu tuleks automaksu tingimustes tõsta hübriidautode puhul piirmäära, mida ületades tuleb omanikul lisatasu maksma hakata, rääkis Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Meelis Telliskivi.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.