• 11.10.23, 10:31

AMTELi juht tahaks hübriidautodele soodsamat maksu

Sarnaselt elektriautodega on ka hübriidid akude tõttu raskemad, mistõttu tuleks automaksu tingimustes tõsta hübriidautode puhul piirmäära, mida ületades tuleb omanikul lisatasu maksma hakata, rääkis Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Meelis Telliskivi.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Meelis Telliskivi.
  • Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Meelis Telliskivi.
  • Foto: Andrei Ozdoba
“Kuna sisse toodi ka massikomponent, siis see praegusel hetkel võib hakata pärssima hübriidide müüki,” hoiatas Telliskivi Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 10.10.23, 16:54
Läkski autoomanike lüpsmiseks kätte ära
Eelnõuks vormunud automaksul on riigikassa täitmise lehk man, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Saated
  • 10.10.23, 11:39
Kliimaminister annab automaksu valguses nõu, milline masin valida
Lisaks inimeste maksuga nügimisele säästlikuma auto poole tuleks rohkem keskenduda sellele, kuidas saaks autodest hoopis loobuda, rääkis kliimaminister Kristen Michal.
Uudised
  • 09.10.23, 16:10
Automaksust loodetav summa kasvas kahekordseks
Arvuta välja oma sõiduki iga-aastane maks!
Automaksu mõju riigieelarvele võiks esimesel täisaastal olla umbes 230 miljonit eurot ehk kaks korda rohkem, kui varem plaanitud. „Maks on lihtne, laia baasi ja väheste eranditega,” ütles rahandusminister Mart Võrklaev värsket eelnõu tutvustades.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele