• 03.10.23, 17:09

Euroraha pärast luubi alla võetud idufirmat ähvardab pankrot

Hiiglaslikus maksuvõlas ning euroraha kasutuse pärast luubi all olev idufirma Eurora Solutions andis sisse pankrotiavalduse.
Marko Lastiku (keskel, laua taga) asutatud idufirmat Eurora Solutions ähvardab eurotoetuse tagasi maksmine, sest selle eest tehtud kulutustega polnud tõenäoliselt kõik päris nii, nagu pidi.
  • Marko Lastiku (keskel, laua taga) asutatud idufirmat Eurora Solutions ähvardab eurotoetuse tagasi maksmine, sest selle eest tehtud kulutustega polnud tõenäoliselt kõik päris nii, nagu pidi.
  • Foto: Joonas Sisask / Eurora Solutions
Eesti ühes suurimas A-raundis eelmise aasta kevadel 40 miljonit dollarit kaasanud maksu- ja tollitehnoloogia idufirma Eurora Solutions andis sisse avalduse pankrotti minemiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 19.09.23, 17:20
Idufirmade kerkinud maksuvõlad: suurimal võlglasel maksmata juba üle 700 000 euro
Selle aasta suurimate maksuvõlglaste seas trügivad esile tehnoloogiasektori suurtegijad, kelle võlasummad on kerkinud uutesse kõrgustesse.
Uudised
  • 11.09.23, 11:36
Maksuvõlga jäänud idufirma Eurora koondab üle 100 töötaja
Suvel suurde maksuvõlga jäänud maksu- ja tollitehnoloogia idufirma Eurora Solutions koondab globaalselt 111 töötajat, neist 80 Eestist.
Uudised
  • 13.04.23, 16:34
Edukale idufirmale terendab 1,3 miljoni euro tagasi maksmine
Eurotoetuste kasutamist kontrolliv riigiasutus on praegu seisukohal, et idufirma Eurora Solutionsi kulutustega ühes europrojektis ei ole asjad päris korras.
Suur lugu
  • 28.02.23, 06:00
Idufirma plekitu maine on ohus: riik otsustab, kas küsib tagasi 1,3 miljonit euroraha
Ettevõtja Marko Lastik haaras oma idufirma Eurora pardale nimekad tippjuhid Jaanus Vihandist Egon Veermäeni, teatas, et kaasas 40 miljonit dollarit ja lubas arendada masinõppel tehnoloogiat, mis muudab rahvusvaheliste pakkide maksudeklaratsioonid automaatseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele