• 11.09.23, 11:36

Maksuvõlga jäänud idufirma Eurora koondab üle 100 töötaja

Suvel suurde maksuvõlga jäänud maksu- ja tollitehnoloogia idufirma Eurora Solutions koondab globaalselt 111 töötajat, neist 80 Eestist.
Eurora Solutionsi juht Anneli Aljas ütles Äripäevale eelmisel kuul, et ettevõttel läheb tegusalt ja kasvavas tempos, kuid maksuvõlg on seotud klientide suviselt pikemate maksetähtaegadega.
  • Eurora Solutionsi juht Anneli Aljas ütles Äripäevale eelmisel kuul, et ettevõttel läheb tegusalt ja kasvavas tempos, kuid maksuvõlg on seotud klientide suviselt pikemate maksetähtaegadega.
  • Foto: Johan-paul Hion / Eurora Solutions
“Koondamiste eesmärk on ettevõttele täpsema fookuse seadmine ja kulubaasi vähendamine, et järgmisel aastal kasumisse jõuda,” põhjendas Eurora juhatuse liige Kaie Hansson.

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.23, 15:55
Idufirmal Eurora tekkis maksuvõlg pea veerand miljonit eurot
Maksu- ja tollitehnoloogiaidul Eurora Solutions tekkis juulikuus 240 000 euro suurune maksuvõlg, mis on ettevõtte selgitusel seotud klientide suviselt pikemate maksetähtaegadega.
Suur lugu
  • 28.02.23, 06:00
Idufirma plekitu maine on ohus: riik otsustab, kas küsib tagasi 1,3 miljonit euroraha
Ettevõtja Marko Lastik haaras oma idufirma Eurora pardale nimekad tippjuhid Jaanus Vihandist Egon Veermäeni, teatas, et kaasas 40 miljonit dollarit ja lubas arendada masinõppel tehnoloogiat, mis muudab rahvusvaheliste pakkide maksudeklaratsioonid automaatseks.
Uudised
  • 22.06.23, 12:01
Euroraha pärast luubi all idufirma laieneb Ladina-Ameerikasse
Maksu- ja tollitehnoloogiaidu Eurora Solutions laieneb Ladina-Ameerika turule, palgates selle piirkonna jaoks eraldi juhi James Doyle'i.
Uudised
  • 18.05.23, 10:00
Euroraha pärast luubi alla võetud idufirma Eurora vahetas juhti
Egon Veermäe lahkus start-up'ist
Maksu- ja tollitehnoloogiaidu Eurora Solutionsi tegevjuhina alustab tööd senine finantsjuht Anneli Aljas, ettevõttest on lahkunud ärijuht Egon Veermäe.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele