• 29.04.23, 10:07

Expert Eesti sulgeb kaupluseid ja koondab töötajaid

Koduelektroonikaga tegelev Expert Eesti teatas töötukassale, et koondab 13 inimest. Ettevõtte juhi sõnul on tegemist puhtalt majandusliku otsusega, mille tõi kaasa mõningate kaupluste sulgemine.
Expert Eesti opereerib Eestis seitset kauplust, kuid nüüd mõned lähevad kinni.
  • Expert Eesti opereerib Eestis seitset kauplust, kuid nüüd mõned lähevad kinni.
  • Foto: Expert Eesti
Töötukassa andmetel on Expert Eesti 13 töötaja koondamise põhjuseks töömahu vähenemine. "2022. aastal oluliselt kõrgenenud energia hinnad on tarbimist ka meie sektoris oluliselt kärpinud ja tehnikakaupu ostetakse arvestatavalt vähem. Vähenenud on nii kaubanduskeskuste, aga eriti tehnikakaupluste külastatavus," seisab töötukassale edastatud infos.
Expert Eesti juht Ardo Kraav märkis Äripäeva teemaveebile Kaubandus, et ettevõte on viimastel kuudel oluliselt laienenud, avades mullu novembris Tallinnas Järve keskuses 1400 m2 kaupluse ning tänavu märtsis Kohtla-Järvel Vironia keskuses samuti uue kaupluse.

Seotud lood

Arvamused
  • 28.04.23, 15:00
Mihkel Nestor: ahnuse inflatsioon krutib spiraalina
Kuigi inflatsioonis on süüdistatud kõrgeid energia- ja toiduainehindu, siis on suure osa sellest põhjustanud ikkagi inimlik ahnus. Tarbijate valmidus hinnatõusuga kaasa minna on aga vähenenud, mistõttu võiks taltuda ka inflatsioon, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Uudised
  • 30.03.23, 08:25
Jaemüük kahanes 6 protsenti
"Vähemate kaupade eest tuleb maksta rohkem"
Jaekaubanduse käive oli veebruaris 740 miljonit eurot, müügimahud kukkusid aastases võrdluses 6%, kuid see-eest käive kasvas 8%, tervelt 14% võrra on kasvanud käive supermarketites.
Börsiuudised
  • 12.04.23, 16:44
Tallinna Kaubamaja kasvatas nii müügitulu kui ka kasumit
Lisatud investori kommentaar
Kolmapäeval tulemused teatanud Tallinna Kaubamaja Grupp kasvatas esimeses kvartalis nii müügitulu kui ka kasumit.
Arvamused
  • 12.10.22, 15:46
Tarmo Toiger: kulud kasvavad, mahud vähenevad – kaubanduses läheb põnevaks
Tumedad pilved kaubandussektori kohal tähendavad üht: on parim aeg turuosa võitmiseks, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht ja partner Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga konkurentsiraportile antud kommentaaris.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele