Esimese kvartali keerulistes majandusoludes suutis Grupp kasvatada müügitulu kõigis tegevussegmentides ehkki toodete müügihinna kallinemisega on kaasnenud tarbimismahu langus.
Foto: Liis Treimann
Börsiettevõtte konsolideeritud müügitulu oli 218,1 miljonit eurot, mis on võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga 9,6% suurem. Puhaskasumiks kujunes 0,6 miljonit eurot, mis suurenes võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga 43,2%.
Kuigi praegu on majandus jahtumas ja ettevõtjatel veidi lihtsam töötajaid leida, siis süsteemset kriisi tööturul see ei lahenda, kirjutab Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees ja Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu liige Raul Puusepp.
Viie aasta pärast näen ma Tallinna Kaubamaja Gruppi veel mitmekesisemana, suuremana ja tugevama, sõnas ettevõtte juht Raul Puusepp vahetult pärast aktsionäride koosolekut.
17. märtsil toimus Tallinna Kaubamaja Grupp AS-i aktsionäride korraline üldkoosolek, kus kinnitati majandusaasta aruanne ning otsustati dividendideks maksta 0,68 eurot aktsia kohta ehk kokku 27,7 miljonit eurot.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.