• 24.11.22, 12:43

Eestis aetud miljonipettuse uus kild: tõeline niiditõmbaja himustas luksusjahti

Investoritelt kümneid miljoneid eurosid röövinud Eestis asutatud ühisrahastusportaali Envestio tegeliku niiditõmbajana paljastub Läti ärimees “Martin Miamist”, kes petetud raha eest omale miljonieurost jahti himustas.
Envestio asutaja Anton Kaletin, niiditõmbajast Läti ärimees Martin Tenbergs ja Envestio vahepealne omanik Jevgeni Kukins.
  • Envestio asutaja Anton Kaletin, niiditõmbajast Läti ärimees Martin Tenbergs ja Envestio vahepealne omanik Jevgeni Kukins.
  • Foto: Kuvatõmmis/erakogu
Kohe alguses tundus, et Envestios toimetavad tankistid. Küsimus oli selles, kes on niitide tõmbaja, ja jahiostu lugu aitab sellele küsimusele vastuseid leida, rääkis petetud investorite esindaja, advokaat Denis Piskunov.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 04.02.20, 09:36
Envestio vastu algatati kriminaaluurimine
Enam kui 30 miljonit eurot investorite raha lõksu jätnud ühisrahastusportaali Envestio vastu algatas Eesti politsei kriminaaluurimise.
Suur lugu
  • 09.08.22, 07:00
Lätlannast Miss Multiversum õpetab, kuidas "olla oma elu jumalanna"
"Hei-hei, inimesed! Olen siin Eesti tuntuima ja suurima majanduslehe Äripäev intervjuul. Räägime minu edust ja millega ma tegelen!" räägib brünett kaunitar läti keeles oskuslikult oma telefonikaamerasse.
Börsiuudised
  • 22.01.20, 15:40
Järgmine ühisrahastus ehmatab investoreid – lõksus on 31 miljonit eurot
Täiendatud
Eesti ühisrahastusplatvormi Envestio kaudu investeerinud inimesed kardavad, et on langenud pettuse ohvriks. Ettevõte süüdistab hädades teisi turuosalisi.
Börsiuudised
  • 23.01.20, 11:27
Rahakratt: palun vabandust, kaotasin ka ise Envestioga tuhandeid
Tuntud rahablogija Rahakratt valmistub ühisrahastusportaali Envestio investeeritud raha korstnasse kirjutama ning palub postituses lugejate ees vabandust.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele