• 20.08.22, 16:47

Maailma puuvillavarud aina vähenevad

Peaaegu kõik maailma suurimad puuvilla tarnijad on ekstreemsete ilmastikuolude pärast hädas. Puuvillatarnete vähenemine toob puuvilla hinnatõusu.
Puuvill on kõige tähtsam ja levinum kiutaim maailmas. Üle poole kõigist maailmas toodetud rõivastest on puuvillased. Puuvill on äärmiselt nõudlik taim – ta vajab kasvamiseks õiget temperatuuri, pinnast ja rohkelt niiskust. Pikad põuad aga sellist kasvukeskkonda ei taga.
  • Puuvill on kõige tähtsam ja levinum kiutaim maailmas. Üle poole kõigist maailmas toodetud rõivastest on puuvillased. Puuvill on äärmiselt nõudlik taim – ta vajab kasvamiseks õiget temperatuuri, pinnast ja rohkelt niiskust. Pikad põuad aga sellist kasvukeskkonda ei taga.
  • Foto: EVARISTO SA
Kõige rohkem toodetakse puuvilla Indias, kuid sealsed tugevad vihmasajud ning kahjurid on hävitanud saaki nii kõvasti, et India on olnud sunnitud puuvilla endale importima, kirjutab Bloomberg. Ka kuumalaine Hiinas tekitab muret sealse oodatava saagi pärast.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 18.08.22, 16:12
Kuumalaine ähvardab Tesla ühe suurima tehase kinni panna
Tesla teatas Shanghai valitsusele, et neil võib olla raskusi tootmise jätkamisega, kui Sichuani provintsis põua tõttu toimuv elektrikriis jätkub. Kohalikud on endast väljas, sest neile tundub, et Tesla on Hiina valitsusele väärt rohkem kui inimelu.
Börsiuudised
  • 16.08.22, 11:15
Gaasi hind vallutab Euroopas kuumalaine toel uusi kõrgusi
Maagaasi hind on umbes 12 korda tõusnud
Maagaasi hind kerkis, kuna palav suvi Euroopas tekitab tavapärasest suuremat nõudlust, süvendades energiakriisi, mis ähvardab suuri majandusi majanduslangusesse suruda.
Börsiuudised
  • 08.10.21, 11:08
Puuvilla hind tõusis 10 aasta tippu
Puuvilla futuurid tõusid viimase kümnendi kõrgeima tasemeni, millele on kaasa aidanud Hiina kasvanud nõudlus, vahendab Wall Street Journal.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele