• 26.03.22, 11:00

Arvustus. Kui palju saab Dacia Springist leebe talveilmaga kätte?

Dacia Springil on sapaka võimsus ja Žiguli kiirendusvõime, ent loeb hoopis tõik, et 10 aastat tagasi oleks see sotsiaaltöötajatele lausa luksusliku mulje jätnud.
Fotol võib Dacia Spring jätta üpris lopsaka mulje. Tegelikest proportsioonidest annab aimu numbrimärgi suurus.
  • Fotol võib Dacia Spring jätta üpris lopsaka mulje. Tegelikest proportsioonidest annab aimu numbrimärgi suurus.
  • Foto: Karl-Eduard Salumäe
Iga lollgi oskab Dacia Springi kallal võtta. Esiteks ja peamiseks mõjub see koleväga odavana. Mittekokkuklapitav võti ning juhiistme kõrguse ja rooli asendi reguleerimise võimaluse puudumine lennutavad mõtteis mõnda 90ndate säästuautosse. Sõitjateruum on kalgi plasti pillerkaar, istmeid kattev kunstnahk aga pigem midagi vakstu sarnast. Ning need on vaid mõned näited. Madal hind karjub igalt poolt vastu.

Seotud lood

Saated
  • 17.03.22, 14:00
Lahe hobiauto mõne tuhande euroga – täiesti võimalik!
5000 euro ja tükk maad väiksemagi summa sisse mahub rohkem suveautoks või lihtsalt põnevamaks igapäevasõidukiks sobivaid mudeleid, kui meelde tuleb. Küll aga tasub järgida paari tarkust, mis investeerimisegi puhul paika peavad: vaadata turge avara pilguga ning olla kannatlik.
Uudised
  • 27.04.21, 12:42
Arvustus. Miks ma valiksin odava Dacia kolm korda kallima "sportliku" linnamaasturi asemel
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele