Kuigi Eesti hindu on peetud Soomega võrreldes soodsaks, siis enam see vähemalt toidupoes paika ei pea, kirjutab Helsingin Sanomat, kes võrdles poekettide hindu.
Eesti ettevõtted peavad toime tulema rekordiliste energiahindadega ja see teeb neil raskemaks konkureerimise Põhjamaadega, kus elekter on odavam olnud, ütleb Eesti Panga ökonomist Sulev Pert kommentaaris hinnastatistikale.
Jaekaubandusettevõtete müügitulu juunis oli 915 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga vähenes müügitulu püsivhindades 1%, teatas statistikaamet.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.