• 29.07.22, 08:06

Kaupluste müügitulu pöördus juunis langusesse

Jaekaubandusettevõtete müügitulu juunis oli 915 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga vähenes müügitulu püsivhindades 1%, teatas statistikaamet.
PIldile on jäädvustatud Lidli poe avamine Kristiines.
  • PIldile on jäädvustatud Lidli poe avamine Kristiines.
  • Foto: Liis Treimann
Statistikaameti analüütiku Johanna Linda Pihlaku sõnul mõjutasid jaekaubandusettevõtete müügitulu langust nii mootorikütuse jaemüügiga tegelevad ettevõtted kui ka toidukaupade kauplused, kus müük vähenes eelmise aasta juuniga võrreldes mõlemas 2%.

Seotud lood

Uudised
  • 01.07.22, 16:40
Rõivakauplejad on käibe langemise korral valmis poode sulgema
Tekstiilikaupade, rõiva- ja jalatsimüüjate käive on aastaga langenud ning kardetud majanduslangus paneb rõivakaubanduse ettevõtted muretsema.
Uudised
  • 20.06.22, 12:35
Kaupmeeste prognoos sügiseks: ostuvõimekus väheneb, tarnetega tekib probleeme ja osa poode sulgeb uksed
Kaubandusvaldkondade esindajad ei usu, et sügisel ootaks meid ees lust ja lillepidu, vaid nagu varem prognoositud, läheb olukord keerulisemaks. Kõrgete energiahindade kõrval hakkab tarbija kulutusi kokku tõmbama.
Uudised
  • 10.07.22, 06:00
Eesti kaupmees teenib välisketist paremini: kümned miljonid eurod jäid kohalike taskusse
Viimastel aastatel on Eesti jaekettidest oma turuosa kindlustanud ning kõige rohkem kasumit teeninud just Eesti omanikega ettevõtted. Viimased andmed näitavad, et numbrid on kasvutrendis.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele