• 08.06.22, 08:31

Turism taastub jõudsalt, kodumaised reisijad püstitasid rekordi

Aprillis peatus majutusettevõtetes ligi 236 000 turisti, mis ületab mullust sama perioodi taset 300%. Suurenes nii sise- kui ka välisturistide arv, selgub statistikaameti andmetest.
Kasvuteel on küll välisturistide arv, ent suurim panus tuleb siseturistidelt.
  • Kasvuteel on küll välisturistide arv, ent suurim panus tuleb siseturistidelt.
  • Foto: Andras Kralla
Statistikaameti analüütiku Helga Laurmaa sõnul peatus Eesti majutusettevõtetes üle 105 000 välis- ja üle 130 000 siseturisti. Laurmaa selgitas, et välisturistide arv jõudis kriisieelsele taseme lähemale, olles sellest vaid kolmandiku väiksem (välisturistide hulgas Ukraina põgenikud ei kajastu). Siseturistide arv aga saavutas uue rekordi ja oli kriisieelsest tasemest 23% suurem, täpsustas analüütik.

Seotud lood

Uudised
  • 27.05.22, 16:12
Restoomanik Michelini tunnustusest: see võib kaasa tuua ka külastajate arvu vähenemise
Mon Repos' kaasomanik ja peakokk Vladislav Djatšuk peab oma restorani sattumist Michelini punasesse reisijuhti suursündmuseks, kuid restorani töökorraldust ta radikaalselt muuta ei kavatse, kirjutab Delovõje Vedomosti.
  • ST
Saated
  • 06.05.22, 12:55
Tallinna Sadam kruiisihooajast: Peterburi ärakukkumine toob rekordarvu külastusi väikesadamatele
Ukraina sõja tõttu on turismikaart muutunud. Kruiisifirmad otsivad uusi sihtkohti ning enim võidavad sellest just väikesadamad, rääkis Äripäeva raadio saates Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsioonijuht Sirle Arro.
Uudised
  • 09.05.22, 08:16
Siseturism lööb rekorderid
Statistikaameti andmetel peatus märtsis majutusettevõtetes üle 192 000 turisti, mis ületab mullust sama perioodi taset 276%. Suurenes nii sise- kui ka välisturistide arv.
Arvamused
  • 10.04.22, 09:00
Indrek Maripuu: diginomaadid on Eesti turismisektori suur võimalus
Käimas on töökorralduse revolutsioon, seega tehkem Eestist kaugtöömaa, kirjutab Indrek Maripuu arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele