• 25.04.22, 06:23

Kannapööre meditsiinist meelelahutusmaailma

Reklaamklippe on tänapäeval sotsiaalmeedias palju. Enamusi me lihtsalt näeme, parimaid vaatame. Üheks pilkuköitvate reklaamfilmide tegijaks on Haljala noormees Marten Must (22), kes sattus selle töö peale üsna hiljuti ja üsna juhuslikult. Tänaseks on noormees saanud tugevad jalad alla oma ettevõttele Must Visuals OÜ.
Marten Must tööhoos. Foto: erakogu
  • Marten Must tööhoos. Foto: erakogu
Ettevõte – see tähendab Marten Must üksi – toodab reklaamklippe. Tema keskmine klient on pealinna ettevõtja, kes soovib reklaami või sotsiaalmeedia sisu. “Palju soovitakse lühemat sorti klippe, millega end sotsiaalmeedias reklaamida,” tutvustas Must oma ettevõtte tööd.

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.22, 07:08
Need on Haljala valla uued ettevõtted
Haljala vallas alustas eelmisel aastal tegevust 72 uut ettevõtet. Teiste hulgas registreerisid oma tegevuse kaks kunstnikku, üks tee ja kohvi töötleja, üks hobusekasvataja ja üks perearst. Enim esindatud olid kinnisvarasektori ettevõtted (8) ja ehitusettevõtted (5).
Uudised
  • 02.04.22, 06:02
Andrus Albrecht: mu restoran kestab niikaua, kuni ise jõuan süüa teha ja ette kanda
Viimasel ajal ei ole Andrus Albrechtist eriti palju lugeda olnud. Põhjus on lihtne – mees veedab pea kõik päevad restoranis, kas pliidi taga või ajades muid asju, mis ühe restoranipidaja hallata on. Lisaks töökoormusele on mehel ka mõtteid, mida põnevat veel ette võtta, ja jõud plaanide elluviimiseks. Rahva rõõmuks alustas ta uue žanriga – kontsert-õhtusöök.
Uudised
  • 15.04.22, 06:02
Meistri käe all sünnivad nahast imevigurid
Lauri Prits armastab nahast tarvilikke tarbeid ja vägevaid vigureid meisterdada. Ta ei taha kuulata tänapäeva inimeste soovitusi, et kõike tuleks suurelt ja palju teha. Ta teeb pisku kaupa, pidades tähtsaks seda, et nahale oleks väärikal kombel elu antud.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele