• 30.10.21, 21:00

USAs nutipotiäri ajavad eestlased otsivad uut suurt kasvu Aasiast

Click & Grow' nutipotiäri jätkab jõudsalt USA turul, kuid otsib märkimisväärset kasvu Aasias laienemisest.
Click & Grow' nutipotiäri on USAs saanud sisse hea hoo.
  • Click & Grow' nutipotiäri on USAs saanud sisse hea hoo.
  • Foto: Andras Kralla
Click & Grow teenis eelmisel majandusaastal (kestis tavapärase aasta asemel poolteist aastat – toim) 24 miljonit eurot käivet, millest lõviosa ehk 13 miljonit eurot tuli USAst. Ettevõtte avalike suhete juht Martin Laidla ütles Äripäevale, et kuna turunduse ja müügi põhifookus on suunatud sealsele turule, siis oli ka loogiline seal suurima kasvu saavutamine.

Seotud lood

Saated
  • 23.07.21, 16:53
Ettevõtjad sõidavad Dubaisse äri otsima: see on nõudlik turg, aga võimalused on suured
Araabia riikide ärikliima lausa nõuab isiklikku kontakti, võimekust inimestega füüsiliselt kohtuda ning silmast silma suhelda, kuid koroonakriis on selles üht-teist muutnud, selgus Dubai EXPO-le pühendatud saates „Äripäeva fookuses“.
Saated
  • 12.05.21, 11:29
Click & Grow juht: alanud rahastuskampaania on kõigi aegade plahvatuslikum
Kodust taimekasvatussüsteemi müüva Click & Grow juhi Mattias Lepa sõnul on nende rahastuskampaania Kickstateri keskkonnas saanud aegade parima alguse.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele