• 04.09.21, 08:43

Arvustus. Hyundai „väike N“ – mõõdukalt hobujõude, rohkesti lusti

Hyundai i20 N-i Audru ringrajale viimine kinnitas arusaama, et tänapäeval tasub ehedat sõiduelamust otsida umbes neli meetrit pikkadest luukpäradest.
Esiplaanil Hyundai i20 N, tagantpoolt läheneb mööda boksiteed Porsche 911. Audru ringrada nimetatigi hiljuti Porsche Ringiks ümber.
  • Esiplaanil Hyundai i20 N, tagantpoolt läheneb mööda boksiteed Porsche 911. Audru ringrada nimetatigi hiljuti Porsche Ringiks ümber.
Pärgel! Oleks vist ikka pidanud neljanda käigu Veldi kurvi võttes rauda jätma. See, nagu ma endale takkajärele selgeks tegin, läheb spidomeetri järgi pea 180ni.

Seotud lood

Uudised
  • 08.02.21, 17:00
Arvustus: lühhike öppetus*, miks 36 000eurone Toyota Yaris ajab entusiastidel ihu imelikuks
Äripäeva toimetuse esibensupea selgitab normaalsetele inimestele, miks Toyota GR Yaris ehk Toyota mootorispordi osakonna Gazoo Racingu loodud atleetversioon süütust väikeautost huvitab temasuguseid rohkem kui Ferrarid ja Porsched.
Uudised
  • 27.04.21, 12:42
Arvustus. Miks ma valiksin odava Dacia kolm korda kallima "sportliku" linnamaasturi asemel
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
Uudised
  • 10.08.21, 12:51
Arvustus. Vesiniku-Toyota – esialgu üksnes (jõukatele) riialastele
Toyota Mirai väljutab heitgaaside asemel puhast vett, ent Tallinna kontekstis on see ikkagi nagu Paavli sendipoe katusele tõstetud Nysa buss.
Uudised
  • 07.03.21, 07:00
Arvustus. Porsche Cayman GTS: tants keskel asuva mootori – ja Hiina – ümber
Porsche Caymani arvustus oleks väga lühike jutt, aga maailma suurima rahvaarvuga riigi maksupoliitika muudab loo komplitseeritumaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele