Kui Soome aprillis oma riigi avamisplaani tutvustas, siis oli riiki sisenemise piiramise lõpp paigutatud juuniks, riigi ringhäälingu Yle andmetel lükatakse seda aga edasi, sest Euroopa viiruseolukord pole piisavalt paranenud.
Soome hoiab muu Euroopa kodanikud oma riigist eemal kauem, kui valitsus aprillis ennustada oskas.
Foto: Andras Kralla
Tööreisimine pidi avanema mai lõpus, nüüd aga räägivad Yle allikad, et see lükkub edasi kaugemale suvesse. Vaid mõnes üksikus Euroopa Liidu riigis on nakatumise näit alla 200.
Soomes tegutsevad Eesti ettevõtted on leidnud piirangute ajal lahendusi, kuidas töötajad siiski üle piiri objektile saada, kuid ka piirangute leevendamise järel ei saa ettevõtjad vabamalt hingata, kuna turgu ähvardavad tööjõupuudus ning materjalide hinnatõus.
Tallink ei kavatse sel aastal taastada laevaliiklust Riia ja Stockholmi vahel, kuid loodab avada liikluse Riia ja Helsingi vahel, ütles Tallinki juht Paavo Nõgene Läti raadiole.
Tallinki puhaskahjum ulatus eelmisel aastal 108 miljoni euroni, mis on Eesti ettevõtlusajaloo rekordkahjum. Kulumieelne ärikasum oli samas 8 miljoni euroga plussis.
Kuigi andmete kättesaadavus – vähemalt teoorias – ja nende töötlemise tase praktikas on enneolematult kõrge, seisame lausvaktsineerimise ootuses sisuliselt elavas klikijärjekorras, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.