• 13.05.21, 11:58

Tallink loodab Riia–Helsingi liini tänavu lahti teha

Tallink ei kavatse sel aastal taastada laevaliiklust Riia ja Stockholmi vahel, kuid loodab avada liikluse Riia ja Helsingi vahel, ütles Tallinki juht Paavo Nõgene Läti raadiole.
Aasta on 2006, Läti transpordiminister Ainars Šlesers ja Tallinki suuromanik Enn Pant Riia–Stockholmi laevaliini avamisel.
  • Aasta on 2006, Läti transpordiminister Ainars Šlesers ja Tallinki suuromanik Enn Pant Riia–Stockholmi laevaliini avamisel.
  • Foto: Raul Mee
Nõgene sõnul peaksid kahe riigi valitsused otsustama reisipiirangud ära juuni alguseks, vastasel juhul on liini avamine Riia ja Helsingi vahel problemaatiline, vahendas Läti riigi ringhääling.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 04.05.21, 12:14
Tallinki kasvunumbrid paistavad mulluse seisakuga võrreldes hiilgavad
Tallinki reisija- ja veomahu numbrid näitavad hiigelkasve võrreldes eelmise aasta aprilliga, mil maailm lukku keerati. Ainsana pole midagi võrrelda Läti-Rootsi liinil, kus laevad praegu ei liigu.
Saated
  • 29.04.21, 10:45
Nõgene: plaanime kruiise juba enne piiride avanemist
Tallink Grupp hakkab suure tõenäosusega pakkuma kruiise juba enne piiride avanemist, ütles ettevõtte juht Paavo Nõgene.
Börsiuudised
  • 29.04.21, 10:44
Tallinki käive langes saja miljoni võrra
Koroonapiirangute tõttu olid esimeses kvartali Tallinki seitse laeva ja kolm hotelli endiselt tegevuse ajutiselt peatanud. Seetõttu langes ettevõte käive 54 ja kahjum 34 miljoni euroni.
Uudised
  • 27.04.21, 14:08
Kõlvart läheb linnahalli plaaniga edasi ka Tallinkita
Kuigi Tallinna suur lootus koos Tallinkiga renoveerida mitmesaja miljoni euro eest Tallinna linnahall kadus koos koroona saabumisega, siis suurarenduse mõtteid ei ole linnapea Mihhail Kõlvart siiani maha matnud.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele