Eelmisel nädalal Taanis veoki tehnilise manipuleerimise, võõra veolitsentsiga sõitmise ja kiiruse ületamise eest 14 000 eurot trahvi saanud veofirma grusiinlasest juht süüdistab Taani politseid ebainimlikus käitumises ning seadusvastases survestamises. Eesti kaugvedajate esindaja aga leiab, et selline inimene poleks tohtinud veokiroolis isegi istuda.

- Eelmisel nädalal Taanis rutiinse kontrolli käigus kinni peetud Scania tõi selle juhile ja omanikule soolase trahvi ning endiselt Taani politsei aresti all. Kõige varem võib sõiduki omanik Sergo Turmanidze näha oma veokit alles sügisel.
- Foto: Erakogu
„Kui ma nägin trahvi suurust, pidin peaaegu infarkti saama,“ tõdeb kaugveofirma Batumi omanik ja ainus juht Sergo Turmanidze. „Ma olin nii šokis ja närviline, et pole siiani rahunenud,“ lisab veokijuhist firmaomanik, kes alustas oma kaugveofirmaga alles eelmise aasta augustis, mil soetas kasutatud Scania 16 500 euro eest. Tema väitel polnud ta teadlik veoki seadusvastastest tehnilistest vigadest, enne kui Taani politsei need tuvastas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.