• 24.04.21, 10:00

Arvustus. Mercedese S-klass – lõpuni džentelmen

Mercedese lipulaev-mudeli aeg on piiratud, ent vaadates, katsudes või sõites sellest küll aru ei saa.
Mercedes-Benz S500 4Matic.
  • Mercedes-Benz S500 4Matic.
  • Foto: Liis Treimann
S-klassi mersu on olnud aastakümneid tehnoloogia suunanäitaja ja uksesilm tulevikku. Nagu Jeremy Clarkson kunagi „Top Gearis“ sõnastas: kui sa tahad teada, milliseid lisasid harilikud autod kümmekonna aasta pärast evivad, siis vaata S-klassi.

Seotud lood

Uudised
  • 27.03.21, 18:00
Arvustus. Toyota Highlander – viiemeetrine Ameerika eine
Palun mulle topeltburger lisajuustuga, suured ekstrasoolased friikartulid ja suhkruvaba koola. XL.
Uudised
  • 07.03.21, 07:00
Arvustus. Porsche Cayman GTS: tants keskel asuva mootori – ja Hiina – ümber
Porsche Caymani arvustus oleks väga lühike jutt, aga maailma suurima rahvaarvuga riigi maksupoliitika muudab loo komplitseeritumaks.
Uudised
  • 01.03.21, 12:23
Arvustus: Porsche Macan GTS – 100 000 eurot segadust
Esmakohtumine Porsche Macan GTSiga viib suunurgad kindlasti ülespoole, ent ühtlasi jätab masin mõtisklema tema identiteedi üle. Võimatu on aru saada, kas Macan GTS tahab olla sportauto või linnamaastur, ja see tekitab paraja segaduse.
Uudised
  • 08.02.21, 17:00
Arvustus: lühhike öppetus*, miks 36 000eurone Toyota Yaris ajab entusiastidel ihu imelikuks
Äripäeva toimetuse esibensupea selgitab normaalsetele inimestele, miks Toyota GR Yaris ehk Toyota mootorispordi osakonna Gazoo Racingu loodud atleetversioon süütust väikeautost huvitab temasuguseid rohkem kui Ferrarid ja Porsched.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.10.25, 13:44
Verstoni juhti Jarmo Liiverit tabas kliimamuutuste kiirus Norras kalal käies
Verston Eesti juht Jarmo Liiveri sõnul peab tulevik olema targem, rohelisem ning paindlikum. Eesti suurim taristuehitaja on teinud kestlikkusest oma strateegilise prioriteedi ning just muutuste juhtimine aitab ettevõttel Euroopa mastaabis eestvedajaks pürgida.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele