Esmakohtumine Porsche Macan GTSiga viib suunurgad kindlasti ülespoole, ent ühtlasi jätab masin mõtisklema tema identiteedi üle. Võimatu on aru saada, kas Macan GTS tahab olla sportauto või linnamaastur, ja see tekitab paraja segaduse.

- Porsche Macan GTS
- Foto: Liis Treimann
Olgu öeldud, et see segadus ei ole ilmtingimata halb asi. Vastupidi – seekord on see lausa taotluslik. Porsche eesmärk oligi teha Macan GTSst väike sportlike omadustega linnamaastur, mis sõiduomadustes järeleandmisi ei tee, kuid mis on samal ajal ka praktiline. Näiteks on auto pagasiruum sportauto kohta kindlasti harjumatult suur, ent linnamaasturi kohta pigem keskmine, mõne jaoks isegi väiksemapoolne.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.