Aastal 2020 sarnanes pea kõigi inimeste igapäevaelu eluga alustavas start-up´is – palju on teadmatust ja ebakindlust, piir töö- ja pereelu vahel on hägustunud ning tuleb valmis olla pivotima ehk käigu pealt kiireid muutusi tegema ja suunda muutma.

- Eesti sai tänavu endale viienda ükssarviku ehk ettevõtte, mille väärtus on üle miljardi euro. Pildil Pipedrive´i asutajad (vasakult tagumisest reast) Ragnar Sass, Urmas Purde, Martin Tajur, Timo Rein ja Martin Henk.
- Foto: Pipedrive
Kuna iduettevõtted on sellise rütmi ja tingimustega harjunud, siis saadeti tänavu idusektoris korda palju suuri ja olulisi asju: Eesti sai viienda ükssarviku, kriisist hoolimata kaasati edukalt raha, koondati ja taas värvati, toimusid ülemaailmsed häkatonid, saadi tunnustust nii Eestist kui ka välismaalt ning loodi uusi idusid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.