Kas teadsite, et Eesti on tootnud suurusjärkude võrra rohkem vormeleid kui Ferrari? Aga seda, et juba 1970. aastal valmis Tallinnas hübriidauto lootusega hakata selliseid siinmail tootma?

- Raul Sarapi konstrueeritud pinnaefektiga vormel Estonia 21.
- Foto: Margus-Hans Kuuse kogu
Eestis pole kunagi valmistatud seeriaviisiliselt sõiduautosid, küll aga hulgaliselt eriotstarbelisi sõidukeid. Ühtlasi on siin sündinud ja surnud mitu projekti, mis panevad mõtlema – olnuks vaid rohkem õnne ja õnnestumist... Rääkimata kohalikest osavnäppudest, kes on suutnud pehmelt öeldes piiratud võimaluste juures ehitada käsitööna ainulaadseid neljarattalisi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Atsinaujinančios Energetikos Investijos ( AEI ), mida juhib Lords LB Asset Management, alustab uue võlakirjaemissiooni avaliku pakkumisega. Investoritele pakutakse 13-kuulisi võlakirju 8,5%-se fikseeritud aastase intressimääraga. Investeerida saavad alates tuhandest eurost nii Balti riikide era- kui ka institutsionaalsed investorid. Pakkumist korraldab investeerimispangandusettevõte Orion Securities.