• 29.08.20, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti reklaamiagentuurid tõid Balti riikide konkursilt kaks kulda

Kolmapäeval kuulutati otseülekande vahendusel välja turundus- ja loovusfestivali Balticbest 2020 võitjad, kusjuures tööde esitajad said otseülekande ajal kuulata ja vaadata, kuidas žürii nii nende endi kui ka konkurentide töid kommenteeris ja hindas.
Eesti agentuuridest tõi Tabascole kulla Rademarile tehtud #stressistdressi kampaania printreklaam.
  • Eesti agentuuridest tõi Tabascole kulla Rademarile tehtud #stressistdressi kampaania printreklaam.
  • Foto: Tabasco reklaam Rademarile
Kokku anti konkursil välja 37 auhinda, neist 13 kulda, millest kaks tuli Eestisse. Välja anti ka 11 hõbedat ja 13 pronksi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele