HBS Estonia OÜ tegevjuhi Toomas Tepomehe sõnul on OMD globaalselt enamikus regioonides TOP 3 hulka kuuluv meediaagentuur ja nende ambitsioon on kindlasti sama positsioon ka Eestis saavutada.
Toomas Tepomes rääkis, et HBS Estonia OÜ on Eestis tegutsenud juba üle 25 aasta, küll aga vahetusid eelmisel aastal nende juriidiline nimi ning juhatus. “Kliendid ja koostööpartnerid teavad meid eelkõige OMD Estonia nime all,” sõnas ta ja lisas, et nad on globaalselt viimaste aastate edukaima meediaagentuuri OMD Eesti esindaja ning tegelevad valdkonnas, mis juba aastaid ei täida puhtalt meediavahendaja rolli, vaid kus saavad olla pigem strateegiliseks partneriks klientide kampaaniate läbiviimisel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.