• 20.09.25, 13:05

Verstoni uus juht tahab selgust: automaks oli päästerõngas, millest juba järgmisel päeval taheti loobuda

“Automaks oli sektorile nagu päästerõngas – öeldi, et see suunatakse teedeehitusse, mis on väga positiivne ja oleks otseselt seotud. Aga kohe järgmisel päeval tuli uudis, et vist ikka kaotame ära selle maksu,” kirjeldab Verstoni uus juht Jarmo Liiver, kuidas valitsuse otsustamatus neid mõjutab.
Verston Eesti juht Jarmo Liiver toonitab stabiilsuse olulisust maksupoliitikas ja väljendab lootust, et valitsus keskendub pikaajalistele strateegiatele.
  • Verston Eesti juht Jarmo Liiver toonitab stabiilsuse olulisust maksupoliitikas ja väljendab lootust, et valitsus keskendub pikaajalistele strateegiatele.
  • Foto: Andres Laanem
Ettevõtetel on väga keeruline aru saada, mis järgmisel või ülejärgmisel aastal toimuma hakkab, mida plaani tuleb sisse kirjutada, ütleb ta. Eesti võiks ka viie aasta pärast olla tugev riik Euroopas, mitte teha üheaastaseid otsuseid.

Seotud lood

Saated
  • 17.09.25, 12:14
Kolmandiku võrra eksporti kasvatanud Salvest loodab sama tempoga jätkata. "Koduturg on väike"
Ligi aasta Salvestit juhtinud Jaanus Aal ütles Äriplaani eel antud intervjuus Äripäeva raadiole, et Salvest keskendub ka järgmisel aastal ekspordile, rõhudes müügikasvule nii Saksamaal, Portugalis kui ka Araabia maades.
Saated
  • 17.09.25, 09:36
LHV juht Michalile: lepiks sel sügisel mängureeglites kokku!
Kui kaua toetab LHV Eesti jalgpalli?
LHV Groupi juht Mihkel Torim tõdes Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et ootab valitsuselt sel sügisel suuremat selgust ja soovitab riigi kulusid kärpida.
Saated
  • 17.09.25, 09:10
Lenno Uusküla: ettevõtjad peaksid end kasvuks valmis panema
Kõige olulisem sõnum järgmiseks aastaks on see, et majandus hakkab kasvama, rääkis Luminori peaökonomist Lenno Uusküla Äripäeva raadio hommikuprogrammis Äriplaani konverentsi eel.
Saated
  • 17.09.25, 11:05
Toidutootja: lohutavaid sõnu meie sektoris on praegu raske leida
Praegune majanduskeskkond ütleb meile, et peame olema valmis laienemiseks, et liikuda uutele turgudele, ütles toidutootja Lunden Foodi juhatuse liige ja tegevjuht Evelin Toomela Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele