• 20.01.25, 15:28

Väiksemagi õnnetuse korral on lihtsam elektriauto maha kanda kui remontida

Avarii korral on kindlustusfirmadel elektriautosid tihti lihtsam maha kanda kui remontida, sest parandusega kaasnev oht ja vajaliku tehnika puudus seab piirid.
Tavalisel automehaanikul jääb elektriautode hooldamisel või parandamisel üldjuhul oskustest vajaka.
  • Tavalisel automehaanikul jääb elektriautode hooldamisel või parandamisel üldjuhul oskustest vajaka.
  • Foto: Andres Haabu
Ettevõtja ja autoekspert Rauno Sigur tunnistab, et elektriautode taas elluäratamisega kaasneb mitu probleemi. "Kui elektriauto satub õnnetusse, siis on päriselt seda ohtlik remontida. Sa võid saada elektrišoki. Ometi on järgmine probleem see, et ei ole olemas tehnoloogiaid, millega parandada neid akusid. Need on nii kallid, et kindlustusfirmal on tihti lihtsam auto maha kanda," rääkis Sigur.

Seotud lood

Uudised
  • 02.01.25, 13:33
Ülevaade | Mis seadused ja maksud muutuvad keskkonnavallas?
Ülevaade 1. jaanuarist jõustunud olulisematest seaduse- ja maksumuudatustest, mis puudutavad keskkonnavaldkonda. Vaata, mis muutused ootavad ees näiteks plastpakendite, autode ja hoonete puhul.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 13:40
Rehvid24 pakub täisteenust: müük, vahetus, rehvihotell ja spetsiaalne haldusprogramm
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele