• 03.11.24, 06:00

Riigi Kinnisvara juht firma palgatasemest: tunne on, et keskmine 5000 olla ei saa

RKASi juht Tarmo Leppoja ei osanud intervjuus Äripäeva raadiole selgitada, miks on käesoleva aasta teises kvartalis riigiettevõtte keskmine palk hüpanud ligi 5000 euroni. Samuti ei olnud ta kindel, millisesse suurusjärku asutuse palgatase tervikuna jääb.
RKASi juht Tarmo Leppoja selgitab, et teatud hoonetel määratakse üür lausa mitmekümneks aastaks.
  • RKASi juht Tarmo Leppoja selgitab, et teatud hoonetel määratakse üür lausa mitmekümneks aastaks.
  • Foto: Mihkel Maripuu
Otseseid kärpeülesandeid ettevõttena Riigi Kinnisvara AS Leppoja sõnul omanikult ehk riigilt pole saanud, kuigi efektiivsust peavad nad siiski tõstma. Leppoja vastab intervjuus Riigi Kinnisvara eelarvet, investeeringuid ja hallatavat kinnisvara puudutavatele küsimustele ning selgitab, kui palju ja mis metoodika alusel tõstab RKAS enda omanduses oleva kinnisvara rendihinda.

Seotud lood

Saated
  • 31.10.24, 14:10
Riigi Kinnisvara avaldas rahvusraamatukogu ehitustööde lõpliku hinna
RKASi juht: Jaanus Otsa väide ei vasta tõele
Riigi Kinnisvara ASi juht Tarmo Leppoja lükkas saates “Ruutmeetrite taga” ümber Astlanda Ehituse omaniku Jaanus Otsa kriitika, et RKAS on hoidnud rahvusraamatukogu hoone rekonstrueerimistööde hinda ja tööde valmimisgraafikut saladuses.
Uudised
  • 27.09.24, 05:18
Riik sunnib oluliselt kallinenud rahvusraamatukogu ehitajat vaikima
Viimaste aaste hinnatõus ja ootamatused ehitustöödel on kergitanud rahvusraamatukogu renoveerimise maksumuse algul plaanitust kaks korda kallimaks, ehitajal riik aga asja selgitada ei luba.
Saated
  • 02.05.24, 08:34
RKASi uus juht: eesmärk on vähendada pinda ja energiakulu
Säästlikud ja nutikad lahendused on Riigi Kinnisvara ASi eesmärk ettepoole vaadates, et ühest küljest saaks kahanada energiakulu, aga samas vaatab riigifirma ka pinna vähendamise poole, ütles riigifirma värske juht Tarmo Leppoja.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele